piątek, 21 listopada 2014

Organizacja części garderoby wg Sugar


To chyba pragnienie każdej kobiety, więc nie będę inna, gdy napiszę, że marzy mi się estetyczny i funkcjonalny pokój, gdzie wszystkie potrzebne rzeczy, mam w przyjazny dla oka sposób przechowywane.
Część swoich planów udało mi się zrealizować poprzez gotowe rozwiązania, np. organizer na torebki wieszany na drzwi, czyli genialny prezent od Mamy.



Tutaj już organizer do szuflady kupiony na wyprzedaży w Biedronce, w tym trzymam pończochy i rajstopy, w drugim natomiast są moje mniej używane paski, strój sportowy, stroje kąpielowe i apaszki.



Innym rozwiązaniem, za który dziękuję Biedronce były półprzezroczyste pudełka na obuwie, które znacznie usprawniły poszukiwanie konkretnych szpilek, czy balerin :) Jesienne i zimowe obuwie trzymam w innym miejscu.


 I kocham płócienne wieszaki, dzięki którym odzież się nie odkształca :)



Jakie są Wasze rozwiązania dotyczące organizacji wszystkich kobiecych rzeczy? Zarówno, jeśli chodzi o części garderoby, jak i kosmetyki :) Jestem bardzo ciekawa.

Wasza Sugar

2 komentarze:

  1. Pudełka na buty i wieszaki są genialne :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podaj maila lub jakiś kontakt to odezwę się do Ciebie odnośnie tych paznokci, w moim blogu też jest post o metodzie Arkady i myślę, że warto się nim również zainteresować. ;)

    OdpowiedzUsuń