sobota, 1 listopada 2014

Jesienne wycieczki

Lubię jeździć do Mamy z wielu powodów. Jednym z nich jest fakt, iż zawsze wybieramy się na jakieś wycieczki :)

Jedną z takich wypraw była... wycieczka w piękny, słoneczny, październikowy dzień do Radziejowic. To miejsce mile mnie zaskoczyło, zobaczcie sami. (Od razu mówię, że jestem fotografem- amatorem, nie mam żadnych aspiracji w tym kierunku, tylko chcę mieć ładną pamiątkę.)






A to kompleks przypałacowy.


Dworek modrzewiowy


Przy takim stoliku, w takim otoczeniu chętnie napiłabym się kawy, ale niestety było zamknięte.

Arka autorstwa Józefa Wilkonia

Polecam to miejsce na leniwe popołudnia na długie spacery :)

3 komentarze:

  1. Kompleks przypałacowy - zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna okolica, idealna do obfotografowania spódnicy z półkola :-)

    A jak wrażenia z użytkowania Silvercresta? Jak dla mnie bomba za tą kasę :-)

    Szyję odkąd pamiętam, na poczatku dla lalek, teraz dla siebie :-) 3mam kciuki i czekam na Twoją spódnicę z półkola :-) pozdrawiam :-)

    www.rudawiedzma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dodala ze szyje tez dla przyjaciolek! :D

      Usuń